MrL Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nei? En Ultrabook til 10000 gir dårligere opplevelse enn en Multicom til 6500. Prosessor, grafikkort, skjerm, tastatur er bedre på Multicomen. Hva er det som gir bedre opplevelse? Skjermen er ikke bedre på Multicom'en(større skjerm betyr ikke bedre av den grunn), Samsungen får høyere PPI, så sånnsett kan jeg argumentere for at den er bedre(og den er touch, dog det er smaksak). Tastaturet er neppe bedre på multicomen, Samsung'en har noe av de beste tastaturet jeg har vært bort på når det gjelder godhetsfølelsen når man skriver, det skal være bakgrunnsbelyst også. Ellers veier Samsungen nesten 1 kilo mindre, og Multicom'en har ingenting å stille opp med når det gjelder byggkvaliteten på PCen, for å ikke snakke om at den blir knust på batteritid av Samsungen. "Best opplevelse" på en PC er ikke alltid så svart hvitt som hvilken som er kjappest vet du, men nå er jo egentlig ikke disse PCene konkurrenter heller, de er hver sin PC for hver sin smak og bruk, begge et godt valg. Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg ville helt klart valgt den siste der. For bare 800kr ekstra får du noe kraftigere prosessor men også et mye kraftigere grafikkort. Løp å kjøp sier jeg. Da løper jeg og kjøper denne. Folk vil ha en kraftig stor 15-17 " laptop jeg ønsker en rask og kraftig liten ultra. Takker alle for innspill. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Multicom'en har ingenting å stille opp med når det gjelder byggkvaliteten på PCen PCer fra Clevo er solide som bare rakkern, tror en Ultrabook knekker før en Clevo. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 PCer fra Clevo er solide som bare rakkern, tror en Ultrabook knekker før en Clevo. Blodfan du eller? Er ikke alle som vil ha en laptop som er bygget som en traktor og ser ut som en også... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Blodfan du eller? Er ikke alle som vil ha en laptop som er bygget som en traktor og ser ut som en også... Haha, blodfan fordi jeg påpeker at Clevomaskiner er solide? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Haha, blodfan fordi jeg påpeker at Clevomaskiner er solide? Nææ har vel sett x antall innlegg der du roser clevo/multicom pc-er vettu. Greit nok men ikke i en tråd der trådstarter tydelig vil ha en design/ultrabook pc.. Endret 25. april 2013 av Jada-jada Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Nææ har vel sett x antall innlegg der du roser clevo/multicom pc-er vettu. Greit nok men ikke i en tråd der trådstarter tydelig vil ha en design/ultrabook pc.. Nevn noen andre laptoper som gir samme ytelse/kr da? Og når han bare nevner innebruk, er det jo totalt bortkastet med en designpc, og jeg gir forslag til andre PCer. Endret 25. april 2013 av iFire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå