Gå til innhold

Oppgave levering på Høgskolen

sqll

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi måtte levere oppgave kl 16.00, filen var ca. 300 mb i størrelsen. Mens vi lastet filen opp ble det kl 16.00 og fil opplastinga ble avbrutt.

Har sendt brev til lærer og skreiv hva som har skjedd, men han nekter å godta den. Oppgaven teller 40% av karakteren og hvis den ikke er godkjent, får jeg ikke ta eksamen i år. '

Lurer på hva er mulighetene mine er. Jeg vet at jeg kan ta opp faget neste år, men jeg har brukt alt for mye tid til oppgava.

Har noen av dere hatt sånne erfaring?

Er det mulig og få gjor noe Nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trekk inn flere folk i skoleadministrasjonen og evt studentorganisasjon og forklar saken. Det virker utrolig firkantet at de bare avfeier masse jobb du har gjort bare fordi opplastningen tok noen minutter lengre enn beregnet. Greit nok å sette en frist for noe, men dette er i overkant ondsinnet og idiotisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må dessverre ta parti med læreren din.

Ja, selv om filen var på 300 mb, var det en frist som antakeligvis ble satt slik at det var nok tid å jobbe med oppgaven. Det var nok heller neppe læreren selv som stengte av for opplastingen manuelt og kan ikke klandres for dette.

For alt han vet, fullførte du ikke oppgaven i tide (hvilket du tydeligvis heller ikke gjorde).

Jeg kunne tatt parti med deg hvis du hadde kontaktet læreren din umiddelbart etter 1600 og forklart situasjonen, men når du velger å skrive et brev(?) fremfor en kjapp telefon 1605, så..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan sees på når oppgaven sist ble endret. Dette er bevis i seg selv på at oppgaven var ferdig i god tid.

Hva om man bare stiller klokken tilbake i offlinemodus og endrer litt på filen? Hva skjer? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...