Lalita Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hallo. Lurer på hva dere følte når dere fikk se barnet deres for første gang på ultralyd? Når fikk dere farsfølelsen? Takker for svar. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg fikk farsfølelsen urovekkende sent. Vi snakker kanskje ett år etter fødsel, men så har jeg også fått det tilgangs Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Begynte ikke før på sykehuset for min del. Junior sov på pappan sin første natta, var vel da det løsna for meg. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ultralyd: en varm følelse (er vel den beste beskrivelsen jeg kommer på av det jeg husker) Farsfølelsen hadde jeg egentlig en feeling av under svangerskapet, men den kom mer fram(ble virkelig) når ungen kom ut og jeg klipte navlestrengen. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva er farsfølelse? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva er farsfølelse? Første skritt er vel å komme over "OhSHIT..!!!-stadiet 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hmm, jeg kan i hvert fall svare på første spørsmål. Følelsene mine var temmelig lik både før og etter første UL; jeg gledet meg til å bli far. Det eneste som forandret seg var ønsket mitt om å vise familie og venner et uklart svart/hvitt-bilde av noe jeg hadde blitt fortalt var datteren min. Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Takk til de som har svart.. Var visst ikke så mange pappaer der ute..Hehe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nei (så bare noe "grøt"), men på spørsmål fra sykepleier, sa jeg så klart; jada, å så nusselig ... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Selve utralyden gav meg ikke så mye, men å høre fra legen/jordmor at alt så bra ut var en veldig lettelse. Å få vite kjønn var også veldig gøy, da gledet jeg meg til å kunne fortelle det til folk. Samme med nummer 2, først gleden av at alt stod bra til dernest bonusen av å få vite at nummer 2 var av motsatt kjønn av nummer en. Da følte jeg meg heldig. Egentlig uviktig i den store sammenhengen, men likevel en veldig kjekk bonus. Om dette egentlig er farsfølelser, eller bare de første følelsene man har som (kommende) far vet jeg ikke. Første tiden er de uansett bundet veldig til mor, men beste minnet/følelsen jeg husker var å sove middag med babyen sovende på magen/brystet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå