Vendepunktet Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hei. Får opp følgende varsel når jeg er inne og leser på oblad.no: Dvs, får maksimalt lese ca. 20 artikler eller noe sånt i måneden på Østlandets Blad, før dette kommer opp. Deretter får jeg ikke lest noen flere artikler før en ny måned kommer. Dette er knyttet til hver enhet - kan godt bruke en annen pc/mac for å lese flere artikler, men det blir tungvint. Hvordan kan jeg fjerne denne? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Åpne et privat vindu (ctrl+shift+n) eller prøv med en annen nettleser. Prøvde meg fram nå nettopp og det fungerte fint. Tipper en hvilken som helst proxy vil gjøre susen. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Den avisen burde virkelig kreve tilbake pengene fra de som kodet systemet. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Bruk proxy, annen nettleser, privat nettleser (Inkognito, ctrl shift n), hidemyass.com , proxfree.com , ultrabestproxy.com osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå