Zetheus Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei. Jeg har hatt bredbånd i ca 4 måneder nå, og har hatt problemer med at jeg av og til detter ut av internett, bare i noen få sekunder, så kommer jeg inn igjen på. Lyset på " available SDSL connection " forsvinner, og jeg får beskjed om at en nettverkskabel er koblet fra. Har fått feilmeldt linjen min, og den er helt fin. Fikk for noen dager siden oppgradert fra 512/512 Kbs til 748/748 Kbs. Da jeg hadde 512 Kbs datt jeg ut av ca en gang per time, nå når jeg har fått 748 skjer dette hver 3 - 4 time. Noen som vet hva jeg bør gøre for å få fikset dette? Takker for svar. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Om du får melding om "Kabel koblet fra" sjekk nettverkskabelen og sjekk strømkabelen til SDSL modemet. Hvis modemet blir slått av for et øyeblikk (strømkabelen ikke sitter godt i) kan du få sånn feilmelding som du får Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei.Noen som vet hva jeg bør gøre for å få fikset dette? Takker for svar. Be om og bytte modem, det tyder på at du har et smådefekt sådann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå