Gå til innhold

Dustinhome.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får to store esker, en med kabinett, og en med deler ;)

ah YES. hvor lang tid tar det hvis jeg bor på sørvestlandet vet du det? jeg leste at det sto varer som er i lager er leveransetiden 1-3 dager er dette over hele landet?

 

og koster det bare 99 for så mye ting? og hvis det står at de er i lager men me sånn gull pall ikon og står sendes innen 1-3 dager er det slik at jeg først får de med grønn pall bilde eller kommer alt på likt til postkontoret?

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

ah YES. hvor lang tid tar det hvis jeg bor på sørvestlandet vet du det? jeg leste at det sto varer som er i lager er leveransetiden 1-3 dager er dette over hele landet?

 

og koster det bare 99 for så mye ting? og hvis det står at de er i lager men me sånn gull pall ikon og står sendes innen 1-3 dager er det slik at jeg først får de med grønn pall bilde eller kommer alt på likt til postkontoret?

Tar normalt to dager på grønn (Sendes fra Norge), og en 3-5 på gul (Sendes som regel fra Sverige) ;) og alt sendes sammen

Jepp frakt er 99,- med mindre du bestiller noe som må leveres på pall. Men dersom du bestiller en DVD, så er det lik frakt...

Bor i Akershus BTW ;)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Tar normalt to dager på grønn (Sendes fra Norge), og en 3-5 på gul (Sendes som regel fra Sverige) ;) og alt sendes sammen

Jepp frakt er 99,- med mindre du bestiller noe som må leveres på pall. Men dersom du bestiller en DVD, så er det lik frakt...

Bor i Akershus BTW ;)

Bor i haugesund og skal bestille en hel pc med skjerkort kabinett og helle pakken u know så da blir det 99 det er imponerdende.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...