xtyfoonx Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg lurer på om hvordan pakken ankommer hvis jeg bestiller fra dustinhome.no? har tenkt til å bestille en hel pc liksom i deler som jeg bygger selv. Lurer litt på om jeg får en stor eske med små esker ine med de forskjellige tinga eller mange små esker? noen som vet? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Du får to store esker, en med kabinett, og en med deler 1 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 De pleier og sende store ting som skjermer og kabinett i den vanlige esken de kommer i, mens hovedkort, prossesor, RAM og alt annet kommer i en egen eske. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Du får to store esker, en med kabinett, og en med deler ah YES. hvor lang tid tar det hvis jeg bor på sørvestlandet vet du det? jeg leste at det sto varer som er i lager er leveransetiden 1-3 dager er dette over hele landet? og koster det bare 99 for så mye ting? og hvis det står at de er i lager men me sånn gull pall ikon og står sendes innen 1-3 dager er det slik at jeg først får de med grønn pall bilde eller kommer alt på likt til postkontoret? Endret 24. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) ah YES. hvor lang tid tar det hvis jeg bor på sørvestlandet vet du det? jeg leste at det sto varer som er i lager er leveransetiden 1-3 dager er dette over hele landet? og koster det bare 99 for så mye ting? og hvis det står at de er i lager men me sånn gull pall ikon og står sendes innen 1-3 dager er det slik at jeg først får de med grønn pall bilde eller kommer alt på likt til postkontoret? Tar normalt to dager på grønn (Sendes fra Norge), og en 3-5 på gul (Sendes som regel fra Sverige) og alt sendes sammenJepp frakt er 99,- med mindre du bestiller noe som må leveres på pall. Men dersom du bestiller en DVD, så er det lik frakt... Bor i Akershus BTW Endret 24. april 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Tar normalt to dager på grønn (Sendes fra Norge), og en 3-5 på gul (Sendes som regel fra Sverige) og alt sendes sammen Jepp frakt er 99,- med mindre du bestiller noe som må leveres på pall. Men dersom du bestiller en DVD, så er det lik frakt... Bor i Akershus BTW Bor i haugesund og skal bestille en hel pc med skjerkort kabinett og helle pakken u know så da blir det 99 det er imponerdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå