abene Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Intelligent brikke fra ABIT ABIT introduserer nå en ny brikke på sine hovedkort som skal kunne gi sikrere og mer stabile systemer. Samtidig lanserer selskapet også to nye hovedkort med den nye uGuru-brikken integrert. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Brikken inneholder et AI-system ("gunstig intelligens"), Heh , så lenge jeg har levd har det hett kunstig intelligens , men ikke godt å vite med alle disse nymotens tingene! Jeg har ihvertfall ikke noen gunstig intelligens!! Lenke til kommentar
johna Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ikke alltid min er like gunstig heller.. Står det noe om hvor høy iq brukken får og eller? Blir snart så selvstyrt å enkle pc'ne at Bestemor snart bytter fra syklubb til Ghz-klubben.. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Denne brikken blir vel ikke første steg mot Palladium, DRM osv? Er det implementert slike funksjoner i denne brikken? I så fall er det bare til å holde seg unna..! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Begynner og lukte Terminator fakter her.. best og holde seg unna! Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jøss. Ny firewire igjen. quote: "IEEE 1399 (Firewire)" Ganske unikt. Kun dette hovedkortet og Fujitsu Siemens Celsius Mobile H som har denne unike standarden. http://www.scop.ro/scop/sisteme/notebooks/...su/celsiush.htm Trykkleif Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jepp, kan se det for meg.. -Hmmm.. Tror jeg skal prøve å overklokke skikkelig her littegrann..*tap, tap* HK: "Sorry Dave, I can't let you do that" -Huh? men.. *tap, tap* .. *tap* *BZZZZZ* IEEEEAAAAARGH!!! Lenke til kommentar
Stone Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 -Hmmm.. Tror jeg skal prøve å overklokke skikkelig her littegrann.. *tap, tap* HK: "Sorry Dave, I can't let you do that" -Huh? men. Hmmm..Det går vel med en post reporter Asus A7n8x dlx feks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå