sverreertøff Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Min drømmetelefon ( for å være litt realistisk): Liten tlf. minne om nokia 5100. Tåle alt mulig av slag og vann Stort minne MANGE megapixel kamera og videoopptaker. Alle mulig av programmer og annet stasj Mp3 spiller Høytaler muligheter for å koble til sterioanlegg Querty tastatur ++++++Mye mer fete saker. Men da er det jo ikke en telefon lenger. Multivertøy?!?!?!?!? :o :o Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Siden det er få realistiske drømmemobiler her så kan vel jeg beskrive min. Designet til Samsung 176x220 pixler. 16 mill farger 650 mhz prossesor 4G :wink: Skikkelig WLAN støtte Trenger ikke mye minne. Det er nok med 128mb, mobilen spiller av filene direkte fra internett. (MP3, WMI, MPG, MPEG, AVI osv.) Du kan lagre alle filene dine på pc'en din og mobilen henter filene direkte derfra, uannsett hvor du e i verden. Medfølgende solbriller med innebygd TV-skjerm. Brillene skal ha bluetooth selfølgelig. Da må jo mobilen også ha bluetooth. 100 meter rekkevidde. Infrarød TV-mottaker Støtte for MMS og sånt er jo en selfølge Støtte for alle mulige chatte-klienter Universalspråk oversetter. (Slik som var på den NetCom reklamen for noen år siden) GPS med 100% nøyaktighet. Kamera med 4 Megapixler (trenger ikke mer enn det) Videokamera med 1 Megapixel Stereo høytaler Tror ikke jeg kommer på mer nå. Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 *gps *vanntett *støtsikker *blitz, 3 mpixel oppløsning kamera/video *20gb flash *touchscreen *liten *radio som kommuneserer direkte med alle andre mobiler i hele verden sånn at man ikke trenger mobilselskaper *3d oled skjerm *lades av kinetisk energi, bare gå rundt med den så lader den *widescreen *støtter mpeg4/mp3/radio/tv *fjernkontroll (sterk ir) *gratis ved innbytte av hvilken som helst gammel tlf *Livsvarig forsikring ved kjøp fordi man kan alltid finne den med gps'en *lokalkart over hele verden lagt inn *bra spill som syres ved å bevege på enheten eventuelt bøye *bøyelig *oppblåsbar *høyttaler som i ett middels surround anlegg *kringkastingskvalitet videoopptages *128 bits prossessor m 1gb level 1 cache *kommer med låser sånn at man slipper nøkkel * kan brukes som kreditkort Det var det jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Min drømmetelefon skal ha innebygd paraply og drinkmikser. Og så skal den automatisk komme med paringsropene til en sjiraff når en fin dame passerer. Ellers må den ha lang standbytid, den må være husren og ikke stikke av hele tiden når det kommer dametelefoner forbi. voff! 8) Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Min drømmetelefon skal ha innebygd paraply og drinkmikser. Og så skal den automatisk komme med paringsropene til en sjiraff når en fin dame passerer. Ellers må den ha lang standbytid, den må være husren og ikke stikke av hele tiden når det kommer dametelefoner forbi. voff! 8) LOL Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Min drømmetelefon skal ha innebygd paraply og drinkmikser. Og så skal den automatisk komme med paringsropene til en sjiraff når en fin dame passerer. Ellers må den ha lang standbytid, den må være husren og ikke stikke av hele tiden når det kommer dametelefoner forbi. voff! 8) Åja, glemte en ting: Vil gjerne ha bluetooth med rekkevidde på minst 6 lysår. Så kan man kræsje planeter med den og sånn, akkurat som Darth Vader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå