bjaa Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! Jeg drømmer om å ha en genial telefon, så slik skal den være: Designet til Nokia 6610 Radio og MP3 spiller 256mb Høytaler Bluetooth Skjermen Til SE T610 Integrert kamera på 2 mpixel Symbian os 4 uker standby Thats my dream Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Skjermen Til SE T610 Hæ? :o Lenke til kommentar
jac Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Skjermen til T610 minner nok mer om et mareritt enn en drøm Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! Jeg drømmer om å ha en genial telefon, så slik skal den være: Designet til sl55 Radio og MP3 spiller 1024 Høytaler(e)(helst 5.1 dolby) Bluetooth, irda, gprs(+den nye tråløs greia som slår blåtann) Skjermen (neontod N1) Integrert kamera på 6 mpixel, og videoopptak på 1 megpixl winxp pro os. atomdrevet, ingen ladetid på 1000 år, hehe. har sikkert glemt mye, men Thats my dream ^^ ll ll ll MIN DRØMME MOBIL(LOL) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ville hatt designet til den syltynne proto-saken til SE. Den firkanta hvor det bare var en stor skjerm over hele. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Skjermen Til SE T610 Når du velger utseende til 6600, hvorfor tar du ikke skjermen i samme slengen? Den er jo mange ganger bedre enn T610 skjermen! Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 GeeZuZz: sto 6610, ikke 6600 Displayet til SX1 ville vært det beste, er enda bedre enn på 6600 Lenke til kommentar
3650 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Designet til samsung t100 eller liknende telefoner. Radio/mp3 spiller med 256mb + Bluetooth IrDa WiFi Java Skjermen til ST55 Symbian OS Integrert kamera på 2,0 + mpixel Høytaler LAAAAAANG standby 8) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Må jo være en høvelig liten og lett mobil med stort fargedisplay av beste sort, innebygd kamera og enorm lagringsplass og minne. Støtte Firewire og USB2 etc. Innebygd verdensradio. Intergrert antenne. Mange morsomme spill, men ingen intergrerte, må få velge selv. Beste ringelyder som er mulig å få til. Krystallklar lyd av høytaler uten mobil lyd støy. Uslitelige gode taster. Mottak og sendeforhold overalt. Skal sende og motta data med høyeste trådløs hastighet dagens teknologi klarer. Skal være som en walkie talkie, altså ingen tellerskritt eller annen oppringing enn å taste inn mottakers navn og IP og lagre i tlf liste som nå.Årsavgift på ringing, noen må jo ha noe inn for å drifte dette. Støtte vanlig internett surfing som en PC og så må det vel et atomkraftverk til i pocket størrelse for å holde denne i gang. det skal være mulig å kaste mobilen på ei landmine som detonerer uten at den tar noen skade. Den skal være FIN! Ja jeg vet hva jeg vil ha hehe...Få noen til å lage denne og begynne å selge den til 1500,- årsavgift kan jo settes til tja 1500,- til så blir det phat nok Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 min drømmemobil.... liten klokke telefon med: Designet til en rolex... uendlig bateri java,bluetooth,irda,radio (alle teknikker på jord) gprs,wap, 3g ingen skjerm men et "hologram" (sånn at du ser bildet i løse luften.. ) video, fotokamera.. høytaler... mulighet for å åpne og skrive de fleste pc formatene (word,excel powerpoint.) kalender mp3 spiller, navigasjonsystem kalkulator,sms, ems,mms og andre standard ting.... TANKESTYRT meny og skrive system... og sist men ikke minst: KLOKKE hva er det denne drømmen mangler? nothing :smile: med andre ord en skikkelig deilig liten telefon, stappet med alt! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 heh. nå begynner det å ligne på noe Et sett bestående av: En tynn P810 liknende sak som man har liggende i lomma eller liggende på bordet. En klokke som kan brukes til de enkle funksjonene. Og et par briller med mic (skjult i underkant av hvert brilleglass) og høytalere. Eller enda bedre: La den saken i lomma bare være der dem store nødvendige prosessorer og brikker og batteri. La glasset på klokka være sånn touchpad. og skjerm i et av brilleglassa Lenke til kommentar
gotark Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Remerser.. hva er det denne drømmen mangler? nothing med andre ord en skikkelig deilig liten telefon, stappet med alt! Å kalle det for en telefon er vel ikke lenger riktig Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hmmmm..... vrien denne her egentlig, siden den kun setter fantasien som grense og ikke realiteten. 32-bits skjerm! :-) Surround lydanlegg integrert i telefonen. (med subwoofer!!!! 8) ) Atomdrevet! (Standbytid...... forget it!) 2 x videokamera med en oppløsning på 6 Mpiksler. Universal-minnekortplass! Qwerty-tastatur! MP3, Radio, TV, Hjemmekino...... osv. Lurer litt på når en slik mobilkommer i butikken..... Wops. Glemte: Blåtann versjon X (radius på 100 km) Vanntett (tåler å mistes i Niagarafossen) Støtsikker (Kan brukes som leketøy for elefanter) Og ikke minst.... innebygget lommelykt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Min drømme telefon: En nokia Dobbel så stor skjerm som nokia 3650. Mp3 spiller. Radio En knapp som jeg gjør telefon liten minimerer!. Midi ringetoner. Mange millioner farger. Filme og bilder. Sånn at jeg sie noe så blir den usynlig . Se film på den. 9999 mb minne! i tlf.minne og minnekortet. Alle programmer instalert. Masse spill gjerne noe med 50. Tøft deksel og tastatur sånn som N3650!. Spilleinn lydklipp. Komponere ringetoner. Gjøre sånn at det er en knapp som jeg trykker på å da kommer pengene ut som jeg hadde i sim kortet i mynter og lapper. Å sikkert noen ting jeg har glemt! :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Designet til samsung e700. Brensecelle baterier :o 3megpixel intregrert kamerra. Stor oled skjerm Java 2.0 64mb intregrert minne og støtte for mmc kort. mp3/ogg spiller Radio Videospiller med støtte for divx og xvid. Støtte for å spille roms,gba,snses,sega mega Bruke mp3 som ringetone Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Min drømme mobil: P810/P900 :smile: Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Min drømme mobil: P810/P900 :smile: HAHAHAHHA da har du dårlig fantasi az... hahahahahahaha drømmer ikke om noe bedre elle? hehe, nei da, jeg bare tuller.... :o Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Min drømme telefon: En nokia EN NOKIA, ER DU DOPA ELLER? HVA DRIVER DU PÅ MED Å TENKER !!! NOKIA :o Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Må vel tenke litt realistisk: Lage et eget design m/storm skjerm Radio og MP3 spiller 256mb Høytaler Bluetooth Infrarød Integrert kamera på 2 mpixel 4 uker standby Bedre java Drømmemobilen min er ganske urealistisk. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 alle har jo en Drømmemobil min ser ut som nokia 5100 er gratis,problemfri og har ingen kostnader den skulle ha radio mp3 spiller,film tv,og alt annet snadder og snacks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå