Nibba Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Mskinen starter helt ok, skal logge med på med passord på min bruker. trykker på bruker da kommer feltet hvor jeg skal skrive inn passord opp, men det forsvinner før jeg har fått skrevet en eneste bokstav.. Noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Hei og velkommen til forumet! Fint om vi kunne fått litt informasjon rundt maskin og operativsystem. Windows Vista, 7 eller 8? Ble det installert noe på maskinen før feilen dukket opp, eller kom det ut av intet? Har du testet noe så enkelt som en restart? Endret 25. april 2013 av Hille Lenke til kommentar
Corna Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Mskinen starter helt ok, skal logge med på med passord på min bruker. trykker på bruker da kommer feltet hvor jeg skal skrive inn passord opp, men det forsvinner før jeg har fått skrevet en eneste bokstav.. Noen som kan hjelpe meg??? Du kan eventuelt starte opp i sikkerhetsmodus. Hvis du har installert noe som gjorde at det ble sånn som du beskriver, kan du eventuelt slette programmet, restarte, og kjøre på. Plugg ut og inn tastaturet ditt, for å se om det hjelper på noe. USB eller ps2 tastatur du har? bytt til en annen mus, se om det samme skjer når du trykker på brukeren din i innloggingsbildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå