DustyDuck Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg har tenkt litt og lurte på om det kan være lurt å vente på å kjøpe skjermkort helt til bf4 kommer? På komplett finnes det en haug med kort som har spill som følger med og man kan jo spare litt. F.eks så får man med assains creed 3 på dette korte http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=759661. Og jeg mener at noen kort hadde crysis 3 med på kjøpet når det kom ut. Hva er deres tanker rundt dette? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 ingen garanti at AMD eller NVIDIA vil legge bf4 som et tilleg. men du kan sikkert vente til spillet er lansert- kansje noen uker etter lansering... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Kjøp skjermkort når du trenger/ønsker deg en oppgradering, og da finner du det beste valget for deg. BF4 vil havne i Never Settle-bundelen til AMD ja. Endret 24. april 2013 av arni90 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Kjøp skjermkort når du trenger/ønsker deg en oppgradering, og da finner du det beste valget for deg. BF4 vil havne i Never Settle-bundelen til AMD ja. didnt know that blir litttt dumt for meg å bytte til amd...når det er 3 uker siden eg fikk min asus gtx 680 4gb V2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Skjønner ikke dette hysteriet med spill som følger med. I stede for at de senker prisen på skjermkortene, som de burde gjort så legger de heller til spill... Nei, kjøp et skikkelig skjermkort og kjøp de spillene du ønsker. Drit i hva som følger med, med mindre du sitter med et vanskelig valg mellom to kort. 2 Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Bare for å ha nevnt det; http://www.hardware.no/artikler/amd-radeon-hd-7990/132852 Les den. Der følger det med nok av spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå