king_pedersen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvilken skal jeg kjøpe? denne: Thermaltake A1889 Silent Boost 21dBA cpu-cooler SocketA (max XP3400+) Eller denne:Thermaltake A1607 Volcano 11 Xaser Edition SocketA (max XP3400) takker for svar:) Lenke til kommentar
eseluno Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har Volcano 11+, og den ville jeg kjøpt igjen, om jeg måtte velge mellom de to kjølerne du nevner. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har Volcano 11+, og den ville jeg kjøpt igjen, om jeg måtte velge mellom de to kjølerne du nevner. hvorfor det hva er pluss og hva er minus med de? Lenke til kommentar
eseluno Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Med Volcano 11+ følger det et manuelt viftestyringsopplegg, og dette synes jeg er ganske hendig. Volcano 11+ vil dessuten lage mindre støy enn Silent boost, om den går på minimal hastighet. Men Volcano 11+ bråker - mildt sagt - ganske mye på max hastighet... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 takk skal du ha! vet du om volcano bråker mere på full hastighet enn silent boost gjør? Lenke til kommentar
eseluno Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Volcano 11+ bråker - om jeg ikke tar helt feil - sinnssykt mye mer enn Silent boost (når Volcano 11+ går på full hastighet), men jeg ville altså kjøpt Volcano 11+ likevel, for den kan jo justeres ned til det nesten lydløse når man f.eks. skriver noe i Word. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ta det helt ut, invester i nye waterchill. Du vil sette pris på de ekstra kronene når du finner ut av hvor enestående vannkjøling er, med tanke på støy og temperaturer. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg ville ikke vært så rask med å avvise TT Silent Boost, den får meget god kritikk i de testene jeg har lest, f.eks. denne. For vistestyring kan man jo kjøpe en Zalman Fanmate a kr 32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå