knutby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har akkurat satt sammen ny komplett.no pc. Når alt er skrudd sammen å jeg har startet pcen får jeg tre raske pip og det siste pipet er lysere. I tilleg bruker pcen laaaang tid på biosbildet. (ca. 1min total oppstart tid) Pcen prøver også å laste noe som heter fast track(noe lignende) noe som tar lang tid, da finner den ingen disker å påstår at biosen ikke er installert!!?! (har vert inne i biosen) Noen tips? Se specsene på signaturen Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ja. Pipelydene teller USB-enheter koplet til. Den lange ventetiden skyldes at onboard raid-kontroller leter etter enheter. Har du ingen (les: bruker du den ikke), disable i BIOS og du får raskere oppstart. Du har nå startet to tråder siste 10 min om hovedkortet ditt. Les manualen og FAQ på Asus sine sider. Der står svar på det meste (i alle fall det du lurer på i nevnte to tråder). Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Vet... lettere å spørre her. hk manualen er sengelektyre fikk den i går så jeg har ikke lest alt ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå