Murph[Y] Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har nettopp skrudd sammen min andre pc, og alt ser ut til å fungere bra bortsett fra: Når jeg booter står det: "Memory running at 200mhz, singel channel mode". Rambrikken jeg bruker er en 400mhz TwinMos 512mb DDR- brikke. Hva kan være feil? Finner ingen plass i bios hvor man kan endre dette... Hk jeg bruker er: Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A- nForce2 Ultra400/MCP-T,Dual LAN,Firewire. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ingenting er feil, bare det at hvis du hadde hatt 2 brikker, ville du oppnådd en større båndbredde....med dual channel mode Lenke til kommentar
kyan Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bussen kjører på 200mhz, det stemmer at brikken er 400mhz, men det er DDR Double Data Rate, dvs 2*200 = 400mhz, så alt stemmer nok =) Lenke til kommentar
Murph[Y] Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Takk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå