FrihetensRegn Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Kjøpte meg et nettverkskort med tre antenner som jeg monterte rett under skjermkortet på hovedkortet mitt. Selv med alle tre pinnene får jeg ikke full kontakt med det trådløse nettverket, noe jeg fikk med min laptop. Modemet/routeren er i rommet ved siden av. Jeg får altså kontakt, men det er vanskligheter med å laste sider, og som oftest laster ikke sidene inn i det hele tatt. Jeg er altså fortsatt nødt til å bruke kabel. Hvordan kan jeg feilsøke og forbedre dette? Endret 24. april 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Pass på at alle antennene står parallelt, slik at polariseringen er lik. Står maskinen mellom antennene og routeren, slik at maskinen vil blokkere for signalene? Er driveren fullt ut kompatibel med operativsystemet du bruker? Hvilket nettverkskort er det? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Hmm nå funker alt helt fint igjen. Kanskje det er fordi jeg lar alle pinnene peke rett ut/parallellt slik du sier. Kommer tilbake her hvis det skal tulle seg igjen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Hvorfor vil du bruke trådløs når du har mulighet til å bruke kabel? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Fordi kabel må 7 meter og gjennom en dør for å komme til routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå