El-Marty Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sitter å browser mulighetene for oppgradering av min bærbare. Lurer på om noen har byttet ut 'skjermkort' på en bærbar? Om det i det hele tatt er mulig mener jeg.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Greidt å vite hvilken maskin det er snakk om. Det er vel mulig på enkelte dell modeller. Ellers er vel brikken loddet fast inni maskinen. Da blir det straks vanskeligere å skifte det. Lenke til kommentar
Engen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Den integrerte grafikkløsningen i ZE5430EA er et "ATI Mobility Radeon 345M IGP" kort. Dette skal være mulig å oppgradere til ATI Mobility Radeon 9600 - se denne linken til ATI sin pressemelding: http://mirror.ati.com/companyinfo/press/2003/4637.html Hvor man får kjøpt dette evt. er for meg ukjent. Jeg mailet HP's produktansvarlige for den bærbare Pavilion serien, og fikk beskjed om at dette er noe man evt. må stå for selv. Kanskje ikke så rart, da han nok heller vil prakke på deg en ny PC om et par år fremfor at du skal kunne oppgradere din gamle. De lærde strides om det lar seg gjøre - venter i spenning på at noen faktisk kan bekrefte om det går. Lykke til i jakten på en oppgradering. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg tror det blir vanskelig å finne noe sånt å kjøpe (i hvertfall ikke billig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå