Cthulhu Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Western Digital har svingt høvelen.Nå har harddisken blitt slankere Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Endelig noe tynt som forhåpentligvis ikke koster skjorta Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Må bare si jeg er skeptisk. Laptop'er flyttes ofte og toleransene i en 2.5" HDD var små fra før. Avstand mellom platene til gods og andre deler inni disken er ekstremt små, som fører til havari ved flytting av maskina med strøm på... Har den siste tiden fikset flere Laptop'er med skade på HDD, noen vet jeg er pga flytting med strøm på. Her blir toleransene enda mindre, jeg mener seriøst at folk må holde seg unna ! 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er vel alltid en pris å betale vis en vil har en PC som kunne missbrukes som tomatkutter. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg tenker også at her blir det ekstra skjøre sluttprodukter. Hvor hardt skal man klemme før lesehode ødelegges? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå