Kjøleskap Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei, du gjør det bare vanskelig. Det der er overhodet ikke hva jeg snakker om. Hadde jeg nådd igjen en slik gjeng skal jeg love deg at jeg hadde tuta også. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei, du gjør det bare vanskelig. Det der er overhodet ikke hva jeg snakker om. Hadde jeg nådd igjen en slik gjeng skal jeg love deg at jeg hadde tuta også. Jeg spør igjen, hvorfor må syklister ligge to i bredden? Går det ikke an å ligge etter hverandre, slik at de som skal forbi får lettest mulig reise forbi? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Jeg synes generelt sett det er en fordel om syklistene ligger to i bredden istedenfor på rekke. Jeg legger meg alltid over i motgående kjørebane uansett, og passeringstida blir korta ned om de ikke kjører på rekke. Veldig kjekt IMO, spesielt om de er fler enn 2. Endret 26. april 2013 av Dellers 3 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg synes generelt sett det er en fordel om syklistene ligger to i bredden istedenfor på rekke. Jeg legger meg alltid over i motgående kjørebane uansett, og dermed blir passeringstida korta ned. Win-win IMO. Uenig. Synes du altså at syklistene hadde plassert seg korrekt i bildet jeg linket til på forrige side? Der ligger de to i bredden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg setter en liten strek for diskusjonen slik at dere får tid til å roe dere ned. Ta et par (eller femten) dype pust, tell til ti, og drøm dere inn i en verden hvor vi alle er fotgjengere. Tråden vurderes åpnet etter en gjennomgang og opprydding av de siste innleggene. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg