Kleifert Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har lett i lengre tid lett etter skiggelige tester av denne brenneren siden den er den første som har tilbudt 8X DVD brenning. Endelig har noen tatt seg bryet, med hele 14 siders omtale som man kan finne her :wink: . Fikk ikke mindre lyst på Plextor brenner etter dette! Kleif, OFF Lenke til kommentar
_howy Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 det var en av de dårligste testene jeg noen gang har sett :-? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 det var en av de dårligste testene jeg noen gang har sett :-? Mulig det, leste ikke så nøye, men den var i det minste grundig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Anandtech har da gitt ut en review av Plextor PX-708A den 12. http://www.anandtech.com/storage/showdoc.html?i=1864 Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Da er det bare å vente på at noen faktisk kan levere vidunderet. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Da er det bare å vente på at noen faktisk kan levere vidunderet. De har den på lager på komplett... bestilte i går Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Da er det bare å vente på at noen faktisk kan levere vidunderet. De har den på lager på komplett... bestilte i går De har visst det. Sist jeg sjekket var det ubekreftet langt uti oktober. Får kanskje bestille en jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå