Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store problemer med "hakkete" PC etter recovery

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Toshiba med AMD prosessor og måtte kjøre recovery etter at data'n lastet ned noe fra windows uppdate. Den nektet all tilgang til internett etter oppdateringen.

Så jeg kjørte recovery, slettet alt og la inn alle mine programmer på nytt. Men da startet problemene...

Bruker jeg Windows Explorer, ja da kan jeg ikke skrive noe på chatten. For da hakker det så veldig at hver tredje bokstav kommer ikke opp når jeg skriver... Lastet ned andre browsere, da virker chatten, men youtube er ubrukelig... Alle videor bare hakker og stopper opp, uansett om jeg venter til den er lastet ned i bakgrunnen.... Før recovery, kunne jeg ha 20 videor oppe samtidig, la de laste seg ned i bakgrunnen og se på film samtidig... Nå klarer ikke datan en video fra youtub en gang??? Prosessoren ligger konstant på 100%, og den benytter bare 2-3GB av internminne... Prøvde så å utvide minnet til det dobbelte, men ingen forsjell.... WTF happend??? Kan noen hjelpe her inne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som det er en prosess eller et program som legger beslag på hele prosessoren (og muligens også harddisken din) slik at maskinen går i kne.

Ta en titt inne i oppgavebehandleren (Ctrl+Shit+Esc) og velg fanen "Prosesser".

Se der om det er noe som bruker mye prosessorkraft og avslutt denne og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...