edge Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hva med Honda Civic? Fine biler, evighetsmaskiner, og om du finner en med Vtec-motor så går de ganske så bra og. Her f.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41246671 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Bora hadde jeg skydd som pesten. Kommer fra perioden der VAGs kvalitet var på det laveste. I tillegg så vil jeg som sagt ha coupe eller sedan. Men takk for tips til blsk0p uansett. Gjelder den Civic-en også. Men denne typen Civic derimot, er fet. Men tenker det også går som ungdomsbil hos forsikringselskapene? Eller kanskje dyr også. Se her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41265688 Den likte jeg veldig godt. Endret 30. april 2013 av Banksy Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41239061 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41239061 316 av første generasjon i e46 er ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Trådstarter er 17 år og skal ha sin første bil, og vil gjerne ha BMW - beggars can't be choosers. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva med Honda Civic? Fine biler, evighetsmaskiner, og om du finner en med Vtec-motor så går de ganske så bra og. Her f.eks: http://www.finn.no/f...nnkode=41246671 Bare for å skyte inn. På nyere Hondaer bortsett fra mer "sportslige" varianter er ikke VTEC nødvendigvis sporty. Motoren på den bilen du har der er god og meget bra, men vtec-varienten har som funksjon å spare på forbruket og utslipp. Derfor har den kun vtec på innsungskammen om det er en twincam-motor. De motorene man vil ha slik som i civic vti, integra type r og civic type r har vtec-profiler på både innsug og eksos-kammer Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg kan ikke så mye om motorer, så skjønte ikke det der helt. Men jeg tenkte egentlig mest på utseende på dem. Tenkte også på om forsikring blir dyrt, om deler er dyrt, om reprasjon er dyrt osv. Hva med denne? E46 er fete de. Men er ikke forsikringa dyr på de også? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 For andre gang: Forsikringsprisen sjekker du selv. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Forsikringspris varierer fra modell til modell, person til person og bosted til bosted. Det er svært mange variabler selskapene bruker for å beregne premien. BMW 3-serie er generelt dyre å forsikre, og da særlig om man er ungdom. Til min store overraskelse er A3en jeg har til salgs en bil som er ganske rimelig å forsikre, selv på en ung eier uten opparbeidet bonus. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 For andre gang: Forsikringsprisen sjekker du selv. For andre gang: Hvis noen her kanskje visste om det var dyrt eller ikke i hodet, så hadde jeg ikke trengt å sjekke. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) For andre gang: Hvis noen her kanskje visste om det var dyrt eller ikke i hodet, så hadde jeg ikke trengt å sjekke. En tommelfingerregel. Er det en BMW med over 50hk og føreren er under 23/25. Ja da er det dyrt. Endret 1. mai 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Denne BMWen er nok billig å forsikre: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_600 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Noen som vet hvordan priser ligger ann for forsikring på en Toyota MR2 fra 1990? Var litt vrient å finne på nett. Endret 3. mai 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvorfor kan du ikke ringe diverse forsikringselskap og sjekke ut av dette selv? Jeg kan få en helt annen pris på en MR2, samt mene at dette er billig, mens du ender opp med en forsikring som er dyrere enn bilen. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Prisene er et sted mellom gratis og astronomisk høye.... Det er egentlig alt vi kan si. Jeg vet at JEG må betale ca 2400,- for å forsikre en MR2 av den årsmodellen (da en Turbo) PS: Jeg har en del mer bonus enn du har som fersk bileier.. Endret 3. mai 2013 av Snylter Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) 2400 pr. måned? Er det kun ansvar? Endret 3. mai 2013 av Banksy Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det var helt sikkert 2400,- i årspremie. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg regner alle priser i årspremie. Kun ansvar kjøper jeg ikke, på biler til under ca 100k kjøper jeg delkasko, biler over får full kasko. Men som sagt, jeg har relativt greit med bonus.. I tillegg kjenner jeg forsikringsselgeren Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noen som vet hvordan priser ligger ann for forsikring på en Toyota MR2 fra 1990? Var litt vrient å finne på nett. Ja, det er lettere for oss å finne ut av dette selvfølgelig. Vi har jo tilgang til personnummeret ditt, navnet ditt, adressen din, bonus osv. Jeg regner alle priser i årspremie. Kun ansvar kjøper jeg ikke, på biler til under ca 100k kjøper jeg delkasko, biler over får full kasko. Men som sagt, jeg har relativt greit med bonus.. I tillegg kjenner jeg forsikringsselgeren Så du kontakter altså en du kjenner i forsikringsbransjen for å innhente tilbud på en MR2, slik at du kan svare en ukjent 17-åring på internett hva du må betale i premie? Hjelpsom fyr du. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Det er fint mulig å svare på om det generelt er like dyrt som BMW, dyrere, billigere. Og frekk trenger du heller ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå