Øystein.F. Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 For den som aldri får nok av Solid Snake. Les hele saken Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hm, er forfatter sikker på at MGSV kommer til høsten? Har hørt rykter om at spillet er minst halvannet år unna. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 MGS1? Er det noe jeg har gått glipp av på ps3 eller må en faktisk ha en PSone for å spille det? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 MGS1? Er det noe jeg har gått glipp av på ps3 eller må en faktisk ha en PSone for å spille det? De bruker sikkert versjonen som du kan laste ned fra PSN. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 MGS1? Er det noe jeg har gått glipp av på ps3 eller må en faktisk ha en PSone for å spille det?De bruker sikkert versjonen som du kan laste ned fra PSN. OMG Viste ikke det spillet var på PSN. *kjøpe* Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Spiller Metal Gear Solid HD collection på PS Vita for tiden. Synd ikke Peace Walker er en del av Vita-samlingen, men det kan naturligvis kjøpes separat i PSN store. Når sant skal sies var (er?) Metal Gear HD samlingen gratis for PS+ abonnenter , så kan ikke klage. Vitaen virker i grunn til å være den perfekte konsollen å oppleve HD remakes på. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så man er sikre på hvilken MGS1 det er? Hadde håpet de endelig ga ut MGS Twin Snakes til PS3, slik at vi kunne få økt grafikken et lite hakk. Det kunne forsvart et kjøp av nok en MGSpakke for min del. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde håpet at en slik pakke kom til PC, men det er vel heller mindre sannsynlig. Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har ps3. Håper dette holder seg ps3 eksklusivt. Bare spilt twin snakes spillet, så er ingen stor fan av serien. Men har en romkamerat som babler om hd remake til xbox 360, som jeg har lyst til å se litt butthurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå