Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hva slags radioatorer har du? Magicool 120mm (4.5cm). Utluft bak. Coolgate 240mm (6cm). Innluft front. HTSF2 240mm (5cm). Utluft topp. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Litt rolig i denne tråden, så jeg får bidra med et par bilder Ingen store planer om endringer, annet enn sleeved kabler - noen anbefaling av farge? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvite. Litt kontrast hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hvite. Litt kontrast hadde gjort seg. Enig der, dog litt usikker på hvor godt det kommer til å "matche" noe - ikke at det er så mye som matcher i det kabinettet, kanskje heller det som er litt av utfordringen her. Må tenke på denne Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Må nesten spørre, hvor er lagringa di? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Må nesten spørre, hvor er lagringa di? Hehe, si det du HDDen sitter i 5.25" med adapter: SSDen sitter på baksiden av HK-plata: Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hehe, si det du HDDen sitter i 5.25" med adapter: SSDen sitter på baksiden av HK-plata: Der sitter SSD'en din ja. Hvordan var det og sette på den? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Der sitter SSD'en din ja. Hvordan var det og sette på den? Jeg synes det er greit nok, men gjorde det i.f.m. øvrige oppgraderinger. Det store issuet her er at man må av med HK for å montere den, noe som er både tungvindt og tidkrevende sånn sett. Fractal kunne nok funnet en litt bedre måte spør du meg Dog er det nok ikke verre enn å bruke borrelås eller dobbelsidig tape om en ikke tar seg bryet. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ja, skjønner den når vannkjølinga di tar såpass plass. jeg tok ut den største harddisktrayen med den som har flest i seg og har igjen den med plass til 3 og det holder i massevis. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ja, skjønner den når vannkjølinga di tar såpass plass. jeg tok ut den største harddisktrayen med den som har flest i seg og har igjen den med plass til 3 og det holder i massevis. Jada, om en ikke skal ha noe større vanntank inn, så holder det lenge Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Endelig er maskina oppe og går igjen med ny vannpumpe og litt bedre farge på vannet! Ligger et par kabler litt henslengt her og der, men skylder på det at jeg akkurat har skrudd den sammen igjen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hvilke dimensjoner (diameter) er det på de slangene? Så veldig store ut Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Brukte denne herligheten i min build. Anbefales på det sterkeste. Skal prøve og rydde, så skaø keg poste bilde av kabinettet Brukte denne herligheten i min build. Anbefales på det sterkeste. Skal prøve og rydde, så skal jeg poste bilde av kabinettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Melder meg inn i tråden jeg. Her har dere bilder av PC'en min! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Snasne saker Du fikk sannelig mekka sammen et vakkert beist skal jeg si. Gratulerer med nytt kabinett forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Du fikk sannelig mekka sammen et vakkert beist skal jeg si. Gratulerer med nytt kabinett forresten Tusen takk for det kompis! Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Melder meg inn i tråden jeg. Her har dere bilder av PC'en min! Vakkert har akkuratt samme kabinett. bare at jeg ikke har crossfire invendgi da Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Er det noen forskjell på Vindu / Uten? Tenker da på støy, har vurdert å gå over til full vannkjøling og nytt kabinett, men ser ikke helt grunnen til å ha vindu på ^^ Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Er det noen her som kan jobbe med metall? Sveising osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå