Malmern Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Hei, bruker en Argon DAC1 som lydkort og merker at den kutter innimellom, heldigvis ikke ofte, men hver gang den gjør det må jeg starte spill og enkelte programmer på nytt for å få lyd på de. Har sjekket avanserte strøminnstillinger og der ser jeg at "USB selective suspend setting" står som "Enabled", kan dette ha noe med saken å gjøre, burde den være "Disabled"? Skal også sies at jeg har avinnstallert og skrudd av det innebygde lydkortet i bios da dette lagde andre problemer før. På forhånd takk for alle svar! Malmern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Bump, ingen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 30. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Ingen som aner hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Hvilket Operativsystem bruker du? Hvis du bruker Win7 så er du vel klar over at DAC 1 ikke er kompatibelt og må "oppgraderes"? Zip kan lastes ned her http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo/da-konverter/argon_dac1_da-konverter_sort.htm?gclid=CKHdwKW987YCFah8cAodKSwA2A Har du lastet ned og prøvd den oppgraderingen før? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, har W7 og har lastet ned oppgraderingen siden han som solgte meg DAC1 var nøye med å påpeke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå