Gå til innhold

Kirken oppfordrer velgerne til å stemme grønt

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nå om noen minutter i dagsnytt 18.00.

Kirken oppfordrer velgerne til å stemme grønt. Dette får FrP til å se rødt og de truer med å fjerne pengestøtten til kirken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kirken oppfordrer velgerne til å stemme grønt. Dette får FrP til å se rødt og de truer med å fjerne pengestøtten til kirken.

Jeg håper pengestøtten blir fjernet, da slipper jeg å betale for det progressive pakkets propaganda fra det hold ihvertfall.

Endret av Dark Archon
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg håper pengestøtten blir fjernet, da slipper jeg å betale for at det progressive pakkets propaganda fra det hold ihvertfall.

Og hvem er det progressive pakket?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Liberalister og sosialister, som kaller seg "progressive".

1. Tenker du på det markedsliberalistiske partiet som har fremskritt i navnet sitte?
  2. Hvilke sosialister kaller seg progressive?
  3. Har vi noen sosialistiske partier på det norske storting?
  4. Hvordan definerer du sosialisme.

Lenke til kommentar

"Progressivt pakk" er vel en selvmotsigelse. Progressiv er et positivt ladet ord.

For meg er det et negativt ladet ord - et ord som en gruppe hyklerske og arrogante gutenmenschen bruker for å skjønnmale sitt verdensbilde.

Kgun: Jeg har hverken tid eller energi (eller lyst for den saks skyld) til å gå i en sirkelargumentasjon med deg.

Endret av Dark Archon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kgun: Jeg har hverken tid eller energi (eller lyst for den saks skyld) til å gå i en sirkelargumentasjon med deg.

Er det fordi du sirkler deg inn i ditt eget nett av selvmotsigelser og manipulasjon?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå ser det også ut til at Knut Arild Hareide har fått kalde føtter for et borgerlig samarbeide. Diskuteres i dagens debatt på NrK 2 kl 18.15.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvor er frp liberalistisk?

4.FrP vingler

Myte. FrP har stått støtt på liberalismens plattform i 30 år, men som alle partier må vi stadig oppdatere partiprogrammet til dagens virkelighet. Det skulle bare mangle. Det er ansvarlig.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.FrP er markedsliberalistisk

Myte. Det ordet finnes faktisk ikke i vårt partiprogram. Vi er liberalister som tror at individer og bedrifter er i stand til å bestemme selv innenfor et tydelig regelverk – helt uten at statens byråkrater bestemmer for oss.

Kilde: http://www.frp.no/27...d25-ThdfI1e.ips

Fremskrittspartiet er et liberalistisk parti som skal arbeide for sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep, og for ivaretakelse av innbyggernes

Kilde: http://webcache.goog...n&ct=clnk&gl=no

Nei, fordi jeg misliker deg som person og debattant og synes "debatter" med deg er mindre spennende enn å se is smelte.

Så du tar mannen i stedet for ballen?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Der er forskjell på liberal og liberalistisk slik jeg ser det.

1. Venstre er sosial liberalt.
  2. FrP er liberalistisk.
  3. DLF er liberalistisk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...