Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå om noen minutter i dagsnytt 18.00. Kirken oppfordrer velgerne til å stemme grønt. Dette får FrP til å se rødt og de truer med å fjerne pengestøtten til kirken. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Kirken oppfordrer velgerne til å stemme grønt. Dette får FrP til å se rødt og de truer med å fjerne pengestøtten til kirken. Jeg håper pengestøtten blir fjernet, da slipper jeg å betale for det progressive pakkets propaganda fra det hold ihvertfall. Endret 23. april 2013 av Dark Archon 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg håper pengestøtten blir fjernet, da slipper jeg å betale for at det progressive pakkets propaganda fra det hold ihvertfall. Og hvem er det progressive pakket? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Og hvem er det progressive pakket? Liberalister og sosialister, som kaller seg "progressive". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Liberalister og sosialister, som kaller seg "progressive". Tenker du på det markedsliberalistiske partiet som har fremskritt i navnet sitte? Hvilke sosialister kaller seg progressive? Har vi noen sosialistiske partier på det norske storting? Hvordan definerer du sosialisme. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 "Progressivt pakk" er vel en selvmotsigelse. Progressiv er et positivt ladet ord. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Betyr ikke progressiv fremskritt, utviklende og så videre? Eller tar jeg helt feil her nå? 1 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) "Progressivt pakk" er vel en selvmotsigelse. Progressiv er et positivt ladet ord. For meg er det et negativt ladet ord - et ord som en gruppe hyklerske og arrogante gutenmenschen bruker for å skjønnmale sitt verdensbilde. Kgun: Jeg har hverken tid eller energi (eller lyst for den saks skyld) til å gå i en sirkelargumentasjon med deg. Endret 23. april 2013 av Dark Archon 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Kgun: Jeg har hverken tid eller energi (eller lyst for den saks skyld) til å gå i en sirkelargumentasjon med deg. Er det fordi du sirkler deg inn i ditt eget nett av selvmotsigelser og manipulasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå ser det også ut til at Knut Arild Hareide har fått kalde føtter for et borgerlig samarbeide. Diskuteres i dagens debatt på NrK 2 kl 18.15. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Liberalister som kaller seg progressive? Det kan ikke være noen andre enn Frp det. Frp er jo liberalister og det engelske navnet på partiet er vel Progress Party? :-) 1 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Liberalister som kaller seg progressive? Det kan ikke være noen andre enn Frp det. Frp er jo liberalister og det engelske navnet på partiet er vel Progress Party? :-) Hvor er frp liberalistisk? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå ser det også ut til at Knut Arild Hareide har fått kalde føtter for et borgerlig samarbeide. Diskuteres i dagens debatt på NrK 2 kl 18.15. Såvidt jeg vet pågår intens flørt fra AP sentralt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Se aktuelt om dere har tid. Der kommer Hareide. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Er det fordi du sirkler deg inn i ditt eget nett av selvmotsigelser og manipulasjon? Nei, fordi jeg misliker deg som person og debattant og synes "debatter" med deg er mindre spennende enn å se is smelte. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hvor er frp liberalistisk? 4.FrP vingler Myte. FrP har stått støtt på liberalismens plattform i 30 år, men som alle partier må vi stadig oppdatere partiprogrammet til dagens virkelighet. Det skulle bare mangle. Det er ansvarlig. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 10.FrP er markedsliberalistisk Myte. Det ordet finnes faktisk ikke i vårt partiprogram. Vi er liberalister som tror at individer og bedrifter er i stand til å bestemme selv innenfor et tydelig regelverk – helt uten at statens byråkrater bestemmer for oss. Kilde: http://www.frp.no/27...d25-ThdfI1e.ips Fremskrittspartiet er et liberalistisk parti som skal arbeide for sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep, og for ivaretakelse av innbyggernes Kilde: http://webcache.goog...n&ct=clnk&gl=no Nei, fordi jeg misliker deg som person og debattant og synes "debatter" med deg er mindre spennende enn å se is smelte. Så du tar mannen i stedet for ballen? Endret 23. april 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 De virker ikke særlige liberale overfor minoriteter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Der er forskjell på liberal og liberalistisk slik jeg ser det. Venstre er sosial liberalt. FrP er liberalistisk. DLF er liberalistisk. Endret 23. april 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Så du tar mannen i stedet for ballen? Er det fordi du sirkler deg inn i ditt eget nett av selvmotsigelser og manipulasjon? Ikke rart du velger å være annonym. Interessant å observere din vennekrets på dette forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1501281 Morsomt å se noen falle så til de grader for eget sverd. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 For meg er det et negativt ladet ord - et ord som en gruppe hyklerske og arrogante gutenmenschen bruker for å skjønnmale sitt verdensbilde. Ja, hvis du ønsker å stille klokken tilbake til den mørke middelalderen hvor religion styrer alt så er det vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå