archongamer Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Foruten byttet av Rosicky er jeg enig i byttene som ble gjort. Ramsey har vært en av banens beste, men begynte å se sliten ut. Podolski viste vel at han fortsatt er best på kanten og var svak i dag. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Gervinho-byttet har vært søppel som vanlig. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Når Chicharito kommer inn blir det scoringer til United. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Tror dette er første gang jeg har heiet på United siden mine barndomsår da jeg var Beckham-fan. Come on! Vil ikke at Arsenal skal ha med seg poeng herfra... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 For all del ikke slå ballen inn i boksen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Forferdelig kamp av Podolski, Sagna og Gervinho. 2 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Alt i alt skal jeg ikke klage over resultatet, da jeg var forberedt på tap. Kjedelig at Sagna kommer med den håpløse taklingen som gir dem straffe og mål, men så fikk vi jo også mål etter offside da. Og det ene poenget kan vise seg å bli viktig til slutt. Endret 28. april 2013 av Henrik™ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Forferdelig kamp av Podolski, Sagna og Gervinho. God konklusjon. Vår beste er uten tvil Ramsey. Wilshere og Ox friske etter de kommer inn, Ox prøver mye, men får ikke med seg lagkameratene alltid. Syns 1-1 hjemme mot United er godkjent, spesielt sesongen sett under ett. Ett poeng, og to poeng foran Tottene med en kamp mer. Dette skal vi klare! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ufortjente poeng igjen, men men. U er greit Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ufortjente poeng igjen, men men. U er greit Vær så snill å forklar hvorfor du synes det var ufortjent? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Vær så snill å forklar hvorfor du synes det var ufortjent? Vi skaper veldig lite på hjemmebane. Scorer på offside. United generelt mest farlige og skaper mye. Kunne nok hatt 3–4 mål hvis de ikke hadde sløst bort sjansene sine. Skal ha ganske tykke arsenalbriller for å si at vi fortjente poeng i dag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ufortjente poeng igjen, men men. Feil, igjen. Begge lag hadde fortjent seieren her. Vi skaper mer enn jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Helt ok kamp av United. Forventa ikke noe særlig mer, og så lenge vi ikke taper er det er helt greit. Dowd synes jeg forøvrig gjør mye rart i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Phil Dowd var jo god. Hva gjorde han feil? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Med mindre Dowd dreit seg ut i andre så synes jeg han hadde en god kamp. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Med mindre Dowd dreit seg ut i andre så synes jeg han hadde en god kamp. Han dreit seg ut. Sagna skulle vært utvist, og gjorde en del rart i tillegg. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Synes ikke Dowd gjorde så mye rart i dag, men dommerslakt ser jeg jo etter _hver_ _eneste_ kamp. Det er surt med dommerfeil der og da, men en må jo skjønne at dommere ikke kan se alt, og til slutt må en bare si som mannen som dreit i sykkelshortsen: det jevner seg ut. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 og til slutt må en bare si som mannen som dreit i sykkelshortsen: det jevner seg ut. Det der er tidenes mest håpløse teori. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Noen som så videosnutten fra TV2 der van Persie var på vei inn i feil garderobe? http://www.tv2.no/pl...obe-714824.html "Heyyyyyyyyy" Endret 28. april 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå