Mikkel89 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg har en multicom data med både grafikkort nvidia 640 m og intel 4000 HD. Jeg har ingen problemer når jeg skal kjøre tyngre spill som bf3, men når det gjelder cs:source får jeg bare 40-60 FPS. Jeg har prøvd på flere måter å bytte til nvidia, f. eks gjennom kontrollpanelet hvor jeg har prøvd å legge til cs og bruke dedikert kort, men foreløpig til ingen nytte. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få fikset dette? Mvh Mikkel Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Du kan deaktivere det integrerte i bios. Lenke til kommentar
Mikkel89 Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Du kan deaktivere det integrerte i bios. Jeg må innrømme at jeg kan veldig lite i bios. Jeg lette der i stad, men forsto ikke hva som var det integrerte grafikkortet. Så bare de forskjellige hardiskene. Har du noen tips så jeg ikke deaktiverer ting som bør være aktivert? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg vil tippe det står noe sånt som "intel 4000 hd onboard integrated graphics" eller noe sånt Men er ikke helt sikker.. Du må nesten bare leite litt.. Lenke til kommentar
Mikkel89 Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Nå har jeg satt på nvidia innstillingene slik at jeg kan se når det er aktivitet der og det virker som det er aktivitet når jeg kjører CS. Jeg får likevel FPS helt ned i 40. Noen andre grunner som kan lede til dette? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 På flere benchmarks jeg ser av 640m så får den bare presset ut rett under 50 fps i gjennomsnitt i css. Lenke til kommentar
Mikkel89 Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Oi, jeg har skrevet feil. Har 660 m, ikke 640. hops! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå