Lommebok Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 God dag! Jeg blir mest sannsynlig eier av en meget pen bmw 520 stasjonsvogn til helga. Det er en '99 modell. Den forrige bilen min hadde powerfilter/sportsfilter eller hva det kalles, filter kjøpt fra biltema. Dere forstår hva jeg mener. Spørsmålet mitt er da om det er noe særlig/effekt å montere det filteret i bmw'en som ikke har turbo, er jo bare en vanlig sugemotor etter hva jeg har forstått. Mitt andre spørsmål er da hvordan man monterer angel eyes og hva jeg burde passe på. Er det mulighet for å montere angel eyes på bmw 520 '99 modellene? Hva burde jeg passe på og hvordan gjør jeg det? Fins det noen monteringsanvisning til det noen sted eller følger det med? Mvh, meg! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Spørsmålet mitt er da om det er noe særlig/effekt å montere det filteret i bmw'en som ikke har turbo, er jo bare en vanlig sugemotor etter hva jeg har forstått. Nei, ingen effekt. Ang. Angel eyes kan du taste inn regnr. ditt på gsbildeler.no og se hva du får opp der. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Nei, ingen effekt. Ang. Angel eyes kan du taste inn regnr. ditt på gsbildeler.no og se hva du får opp der. Fant disse: http://www.gsbildeler. no/nettbutikk/vare/70/649792 Er usikker på hvordan det er å legge ut ei direkte lenke her så laget et mellomrom mellom "." og "no". Vil disse passe og er det riktig angel eyes? Det er rød skrift på E39 touring 520iM52. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg jobber ikke i kundeservicen til GS bildeler. Snakk med dem. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Nei, ingen effekt. Feil. Det vil alltids gi utslag i effekt, men om det går den positive eller negative retningen er en diskusjonssak fra bil til bil. Men i de fleste tilfeller kan man oppleve effektøkning på oppimot "ville" 5 hk. EBB i stavanger prøvde ut dette på en micra for noen år siden, i tillegg til andre "myter" rundt slik husmorstrimming, og i de fleste tilfellene var det faktisk effektøking inne i bildet. Total økning i effekt på den bilen var vel rundt 10hk med ting alle kan gjøre hjemme i garasjen.Og dette var på en 1.0 liters motor. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Feil. Det vil alltids gi utslag i effekt, men om det går den positive eller negative retningen er en diskusjonssak fra bil til bil. Men i de fleste tilfeller kan man oppleve effektøkning på oppimot "ville" 5 hk. Tull og tøys. EBB i stavanger prøvde ut dette på en micra for noen år siden, i tillegg til andre "myter" rundt slik husmorstrimming, og i de fleste tilfellene var det faktisk effektøking inne i bildet. Total økning i effekt på den bilen var vel rundt 10hk med ting alle kan gjøre hjemme i garasjen.Og dette var på en 1.0 liters motor. Jeg har lest saken. "Ting man kan gjøre i garasjen" er vel en påstand med store modifikasjoner. Det var relativt avansert skruing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå