Dynastiyo Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har sett litt på forskjellige PVR recorders: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=776915 Den er interessant ut MEN den tar inn kun HDMI. Har en 120hz Benq skjerm selv. Det jeg tenker da er å koble HDMI kabeln til PVR boksen så 1 DVI til min 120hz skjerm, så kjøre så at samme bildet vises på begge. DA er spørsmålet, vil jeg kunne ha 120hz på ene skjermen, så kun 30hz-60hz på PVR boksen? Eller vil begge bli dratt ned til 30hz, siden PVR boksen kun støtter 30 eller 60hz? Takk i forhånd! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) jeg vil tro at hvis du spiller et spill som kommer opp i 120 fps så vill pcen sende ut det, men skjermene selv begrenser seg ned til det de klarer, i dette tilfellet: PVR-boksen. og om du skulle være så uheldeig å bare få 60 fps på skjermen så tror jeg ikke du dør selv om det i grunn er kjedelig å ikk ekunne utnytte skjermen sin Endret 23. april 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Dynastiyo Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Takk for svar! Testet det med en 60hz skjerm i går. Kjørte duplicate image, å da ble begge skjermene låst fast på 60hz. Da er denne løsningen helt uaktuell for min del iallefall. Er det noen andre måter å gjøre dette på, med en hardware recorder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå