TST Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Fire år har gått siden LucasArts sist prøvde å erobre spillverdenen med Indiana Jones. Den gangen måtte de se seg slått av en kvinnelig arkeolog. Til å være et Indiana Jones-spill finnes det lite Indiana Jones her, og han har nok fremdeles en del å lære av sin kvinnelige kollega, før han er klar til ta over tronen. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2099 Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Enkelt og greit: Indiana Jones Suger!!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 mange kritikere sier at spillet er genialt, andre sier det er dårlig, det er ganske merkelig at så mange meninger om et spill kan være så forskjellige men man må vel satse på at gamer.no har mest rett, som vanlig :wink: Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ikke ment som kritikk mot gamer.no, men kom ikke dette spillet ut for veldig lenge siden? Innbiller meg at jeg har sett omtale av dette spillet her for lenge siden. edit: må bare beklage og si at jeg ikke så det stod PS2 før nå :oops: :oops: Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 gamer.no driter seg ut akkurat der ! Kan ****** meg ikke komme å si at det er drittgrafikk osv, spillet er jo forsåvidt ganske gammel.. Nå har jeg bare spillt xbox versjonen .. Men spillet er jo K O N G E morsomt ! Seriøst ! skjerp dere ! alle kompissene min syns spillet er bra! Dere driter bare og tar kritikken fra andre, bare bla bla ja vi også syns spillet sugde.. LOL! Lenke til kommentar
Parson Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Denne omtalen gjelder PS2-versjonen. Omtale av PC-versjonen finner du her, og den er litt snillere (men bare litt): http://www.gamer.no/omtaler/indiana_jones_..._emperors_tomb/ X-box versjonen har vi ikke testet. Bra for deg og kameratene dine at dere liker spillet. Men kritikken er ikke tatt fra andre. Den er basert på min opplevelse av spillet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Nå har jeg bare spillt xbox versjonen .. Men spillet er jo K O N G E morsomt ! Hvis du bare har spilt Xbox-versjonen så har du vel egentlig ingen grunn til å klage på noe som helst? Vi har bare anmeldt PS2- og PC-versjonen. Hvordan Xbox-versjonen er vet vi ingenting om, og den kan for alt vi vet være mye bedre. Men vår omtale er altså basert på PS2-versjonen som kom ut 30. august 2003. Noe som kommer ganske tydelig fram. Vennligst ro deg litt ned. Innlegget ditt er meget provoserende. Du anklager oss til og med for å kopiere andre. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg