noNameRequired Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hei. Hva er grunnen til at Windows 7 henger seg? Etter at jeg startet med å bruke Windows 7 har pc-en starta og henge seg helt tilfeldig når jeg ikke bruker den i en stund. Jeg er sikker på at det ikke er noen minnebrikker som er defekt. Når jeg brukte Windows 8 hang den seg aldri er det noen som er skjent med dette problemet? Edit: Jeg bruker ekte Windows 7 home premium 64 bit. Endret 23. april 2013 av Data97 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå er det jo ikke slik at Windows 7 pleier å bare henge etter en stund, så du må nok prøve å forklare mer om i hvilke settinger det skjer. Kan jo være noen strømspare funksjoner ut i fra hva du beskriver, men uten mer detaljer blir det jo bare spekulasjoner. Henger pcen seg hver gang du går i fra den en stund, en gang i blant osv osv. Lenke til kommentar
noNameRequired Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Takk for svar. Kjørte Ccleaner ser ut som problemet er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå