Korka Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei. Kjøpte meg GTA IV på steam i fjor og da fungerte det perfekt. Men, så installerte jeg Gostown (en map pack). Det fungerte også perfekt med denne modden. Da jeg avinstallerte den så fikk jeg denne feilmeldingen hver gang jeg startet GTA IV. Jeg avinstallerte det, og installerte det igjen, men det fungerte fortsatt ikke. Nå, er det sikkert over et halvt år siden, og jeg lasta ned GTA IV i natt for å teste. Får fortsatt den samme feilmeldingen. Har slettet registeret, instillinger, prøv og oppdatert og kjørt RGSC før jeg launcher "launchgtaiv.exe". Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg har hatt problemer med GTA IV på PC selv.... Dette var problemer med at grafikken ikke fungerte, og spillet gikk tregt etc, og dette til tross for at pc'en min takler full grafikk på skyrim og BF3 samtidig. Hørt snakk om at GTA IV var elendig kodet på pc. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Ja. Har vel hørt det samme med at portingen var veldig dårlig da de overførte spillet fra Xbox til PC. Men problemet er løst nå. Kjørte kompabilitetsmodus til Windows XP SP3 og administratorrettigheter på launchgtaiv.exe. Da kom jeg meg inn i spillet, men det kræsjet grunnet Windows Live. Måtte laste ned 2 DLL filer så fungerte det perfekt! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Utrolig surt at man må bruke flere kvarter bare for å spille GTA iv første gangen etter man har innstallert det, irriterer meg helt sjukt mye. I hvertfall Windows live skjiten. Herregud for noe drit. De har enda ikke fiksa det? 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Nei. Tydeligvis ikke. Var på nippet til å heller laste ned cracka GTA. Men det hadde egentlig ikke gjort noen forskjell. Var også inne på tanken om å spørre etter refund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå