deleder Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei. Jeg har en Skoda Fabia sedan 5-dørs 1.2 65hk 2003 som jeg har fått tilbud om å bytte mot en VW Polo 2001. Den har 1.4 motor, automat, klima, 3-dørs. Skodaen har gått 120 000, mens Poloen bare har gått 50 000 (!). Har fått tilbud igjennom en slektning som vil være snill med meg. Etter å ha gått igjennom Finn ser det ut som om Poloen er verdt endel mer. Poloen har i vært på gjevnlig service hos Møller siden den var ny. Den er helt feilfri. Skodaen har et par bulker etter hærverk. I tillegg er det problemer med sentrallåsen. Sentralåsen på førersiden fungerer ikke, men det er mulig å låse og lukke døren. Eneste jeg tenker litt på er at jeg vil få en mindre bil, men 3 dører i stedet for 5. Hvordan vil dette se ut når jeg skal selge den? Har prøvd å titte på Finn, men det er vanskelig å beregne en pris på Poloen da den er så unik. 2001 mod, 50k km, automatgir og 3-dører er ikke akkurat en vanlig kombo i 2013. Hvor mye mer er Poloen verdt? Jeg antar at jeg bare burde takke ja, og bukke for tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå