Joachim_F Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sandkassespillet får store nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Vart positivt overraska når eg såg ein nordmann som hovedteiknar. Gjer meg litt kry. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Diggbart, keep'em coming! Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jøss, er han ferdig med ferien? Lenke til kommentar
d4nex Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det står terraria kom til ps3 i mars, men jeg har sjekket flere ganger og har ikke mulighet til å kjøp spillet. Jeg finner det i ps store men kan ikke kjøpe det. Noen som vet hva problemet er eller er jeg den eneste? Lenke til kommentar
DigitalSoul Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det står terraria kom til ps3 i mars, men jeg har sjekket flere ganger og har ikke mulighet til å kjøp spillet. Jeg finner det i ps store men kan ikke kjøpe det. Noen som vet hva problemet er eller er jeg den eneste? Det var problemer med EU og AU lanseing av Terraria på PSN, det blir sagt at det skall komme ut "snart" Lenke til kommentar
d4nex Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det står terraria kom til ps3 i mars, men jeg har sjekket flere ganger og har ikke mulighet til å kjøp spillet. Jeg finner det i ps store men kan ikke kjøpe det. Noen som vet hva problemet er eller er jeg den eneste?Det var problemer med EU og AU lanseing av Terraria på PSN, det blir sagt at det skall komme ut "snart" Samme som CS GO ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå