BarteBaluba Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hei Er på utkikk etter en monitor til pcen min, er på utkikk etter 27" med 16:9, jeg bruker den primært til film osv, men spiller litt av og til, og når jeg først spiller irriterer input lag meg noe sykt, i tillegg ønsker jeg 120 hz for spill og når jeg ser film osv, og etter det skal ses mye film ønsker jeg og veldig bra sort nivå og innsynsvinkel. Skal bruke rundt 4000 kr, kan gå opp om det er nødvendig. Så trenger litt hjelp til å navigere i monitorjungelen. EDIT: kan legge til at jeg trenger ikke 3D eller usb eller innebygde høyttalere. Endret 23. april 2013 av roberth1990 Lenke til kommentar
labbus Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Er veldig fornøyd med denne. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=763615 Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Ser den får pepper i tester for innsynsvinkelen hmmm. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ser den får pepper i tester for innsynsvinkelen hmmm. Du får ikke i pose og sekk fordi det er LCD, god innsynsvinkel får du ikke på et 120Hz-panel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå