AgentHawk Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg skulle sette inn en ny harddisk i pc-en min igår ( En Samsung HD på 120 GB ), men når jeg starter opp er han 30 GB. I bios er den også slik, er den noen som har noen tips....har aldri hatt et slikt problem før. Hawk Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Først så sjekker du om den nye harddisken ER 120 GB ved å lese på den. Visst dette stemmer så ville jeg ha oppdatert BIOS etterpå. Jo, er det en eldre PC du skal sette denne i? Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Hei Arild... Joda, det er en 120 Gb disk...nett kjøpt den. Pc-en er jo helt ny, så eg kan ikkje skjønne at det skal være nødvendig med en Bios oppdatering. Hawk Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Finn ut om hovedkortet ditt støtter disk typen. Sjekk at du har formatert disken i NTFS eller FAT32. Hvis dette stemmer så kan du prøve å flashe biosen din til siste versjon. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Er du på skolen i dag ja? Vel, er det jumper instillinger på harddisken som tilsier noe 32 GB clip greier? Oppdatere BIOS er vel ikke nødvendig vil jeg tro, men når ett hovedkort kommer i salg kommer det fort problemer hos noen brukere. Du kan sjekke hva som er nytt i BIOS oppdateringene og vurdere da om det er nødvendig og oppdatere. Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Jeg må nesten sjå når jeg kommer hjem idag. Jeg har sikkert oversett noe. Ps. Nei jeg går ikke på skule, men jeg gikk på skule ilag med deg.. Hawk Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har noe av samme problemet med en western disk. Den er 180GB, men vil bare være 130 i windows. Har flashet BIOS og kjørs disk check verktøy fra western og alt stemmer i BIOS, men windows vi likke være med på tegninga. Kjører Windows XP pro corp. ed. og partition magic 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå