Gå til innhold

Selger som ikke svarer

konduktans

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en vare, og det er en selger som har akkurat det jeg trenger. Han svarte på sms i starten, og det var god stemning, men nå svarer han ikke. Jeg har sendt en melding per dag siden den gang (to dager siden). Vil ikke akkurat kalle det masing.

Han bor ikke så langt unna meg. Er det frekt å banke på døren hans? Det kan så klart være mange grunner til at han ikke svarer (sykdom, produktet er solgt etc), men han har det eneste eksemplaret, og jeg vil ha. What to do?

Varen er forøvrig et kjøretøy til et femsifret beløp i den lavere delen av spekteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ringte før jeg sendte første sms(fredag). Han tok ikke telefonen, men svarte så på sms-en noen timer senere, og vi avtalte å møtes dagen etter. Jeg sendte sms tidlig på lørdag, og fikk melding da vi avtalte å møtes om at han var syk. Greit nok, han var ydmyk og høflig, og sa han så frem til å invitere til visning når han ble frisk igjen. Han sa han håpet det ble søndag. Jeg sa jeg tar kontakt søndag morgen. Jeg sendte så en sms på morgenen søndag og spurte hvordan formen var. Fikk ikke noe svar. Jeg ringte så på ettermiddagen, ikke noe svar.

Mandag bestemte jeg for å gjøre en "covert op", og ringe fra jobben, og spørre etter et annet menneske, og skylde på at vi hadde fått oppgitt feil nummer. Ringte 3-4 ganger i løpet av arbeidsdagen, fikk ikke noe svar. Sendte en sms på ettermiddagen, og spurte (med smilefjes) når han var klar for visning. Ikke noe svar.

I dag sendte min samboer en sms(hun har annen folkeregistrert adresse og annet etternavn), og spurte om kjøretøyet fortsatt er tilgjengelig. Hun har ikke fått noe svar.

IOM at jeg skal til området der han bor i morgen, tenkte jeg å stikke innom han og se om kjøretøyet står ute på gaten, evt banke på døren hans.

What does internet think?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...