Gå til innhold

html5 video steaming WHS2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du sier HTML5-streaming, tenker du da på at klientene skal kunne streame innholdet i en nettleser. I så fall, kan du prøve TVersity. Den går ikke over HTML5, men bruker heller en nettleseroptimalisert versjon av VLC. Klientene må ha VLC installert for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
  stepking2 skrev (På 23.4.2013 den 20.25):

Når du sier HTML5-streaming, tenker du da på at klientene skal kunne streame innholdet i en nettleser. I så fall, kan du prøve TVersity. Den går ikke over HTML5, men bruker heller en nettleseroptimalisert versjon av VLC. Klientene må ha VLC installert for at det skal fungere.

Tenkte noe sånt ja. ser at netflix osv skal ha html5 streaming, så tenkte noe oppsett som det

Lenke til kommentar

Jeg oppfatter de to som forskjellig. "Skal ha" er nå, "skal få" er fremtid. De har fortsatt ikke fått på plass den påkrevde DRM-løsningen for html5, har ikke gått ut med timeframe for når det kommer, og snakker om at de ønsker å få det til. Derfor var kanskje en liten presisering på sin plass.

Lenke til kommentar

Det var den posten jeg skrev under, ingen forskjell der. :)

Hvis du absolutt vil at jeg skal være enig med deg i at "skal ha" kan tolkes som "kommer" eller "kommer til å få", så er jeg helt enig, det *kan* tolkes slik. Jeg tolket det på en annen måte, og valgte å legge til en liten opplysning om at de fortsatt kjører silverlight. Ser ikke det helt store problemet.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...