Joachim_F Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Spillutgiveren Nordic Games kjøpte blant annet Red Faction og Darksiders fra THQ-boet. Les hele saken Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Søren, hadde virkelig håpt at CryTek USA fikk Darksiders, håper de blir involvert om det i det hele tatt blir mer Darksiders.. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Homeworld til Gearbox... vet ikke hva jeg skal si om det! Endret 23. april 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Bedre enn at Homeworld-IPen ble liggende totalt ubrukt hos THQ i seks år, selv om de eide Relic. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ved nærmere ettertanke, så lenge de kommer på GOG så er det ikke så nøye! (Bare glad det ikke er MS da, for da kan man jo se langt etter GOG.) Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Håper virkelig at CryTek USA blir mye involvert i et nytt Darksiders! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg liker godt at svenskene virkelig trår til når det kommer til spill. Synd vi ikke har noen stor, god utvikler eller utgiver i Norge. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Håper virkelig at CryTek USA blir mye involvert i et nytt Darksiders! Det tviler jeg sterkt på siden Nordic Games kjøpte rettighetene som selv artikkelen sier. Men vi får se om den blir lisensiert ut. Vi får se. Endret 25. april 2013 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå