Arodem Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hvem sa at for mye spilling gir firkantede øyne? Les hele saken Lenke til kommentar
jihn Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Stilig, det blir jo langt bedre å gjøre noe slik som dette istede for den helsikes lappen. Som barn gjerne fjerner ved første mulighet. Ihvertfall gjorde jeg det Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hvem sa at for mye spilling gir firkantede øyne? Pappa sa det. 3 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det var en som sa til meg engang at "Minecraft er nyskapende!", men når jeg leser setninger som "one more block, one more block, one more block, one more block...", så er det jo tydeligvis ikke det likevel når man leser om spillet i artikkelen... Jeg ble uansett glad for å endelig kunne legge fra meg Tetris, som på den tiden kom med husets Win 95-maskin, da jeg klarte å slå den pre-programmerte highscoren. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 jajaja... back tp 1995 igjenn da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå