Nettulf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei. Fruen skulle hatt seg en ny mobil med trykkskjerm, som erstatning for sin eldre Nokia med knapper. Er usikker på hva som passer best, må være litt enkelt å bruke, og ikke håpløst å skrive SMS på. At telefonen ikke må lades hver eneste dag er også et pluss. Har sett litt på Nokia sine Windows Phone 8 modeller, og selv om det systemet ikke har så mye apper og innstillinger, virker det litt enklere å bruke enn Android. Samtidig så kjenner jeg selv best til Android og delvis IOS, så blir vanskeligere for meg å hjelpe til. Prisklasse opp til omtrent 3k tenkte jeg burde holde. At telefonen er enkel å betjene og skrive meldinger på, samt har brukbar batteritid er da altså det viktigste. Noen tips å komme med her? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Samsung galaxy s3 har jo falt endel i pris siden s4 kom så den er jo et godt alternativ. Selv om den nye har kommet er fortsatt s3 en god telefon Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Det finnes mange gode Android-mobiler mellom 2 og 3 tusen kroner. Jeg ville sett nærmere på fjorårets modeller (ingen rangering): Sony Xperia acro s, vanntett Samsung Galaxy S2 (evt. Plus-versjonen), var/er en meget populær modell HTC One S, lillebroren til One X Av Windows Phone 8 mobilene, ville jeg sett nærmere på Nokia Lumia 620. Når det gjelder "lette å skrive SMS på", så kan man jo bytte tastatur på Android og finne et som passer. Noe foretrekker Swiftkey som lærer seg skrivemåten til brukeren og foreslår ord. Selv foretrekker jeg "sveiping" som følger med min One X. Dette ble jeg tidlig vant med på Samsung Galaxy S, der fulgte nemlig Swype med. På Windows Phone kan du ikke bytte ut tastaturet (enda?), men det som er standard er derimot meget bra (ikke egenerfaring med det). Endret 26. april 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 LG Optimus 4X HD: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1161456 KNALL telefon til en billig penge Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 HTC One S er en jævlig telefon å sette opp. De har en WiFi-bug, som gjør at man må innstille nettet manuelt, og det tok tid. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Lumia 620 virker som en innertier her. Les reviews av den. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Lefdal har Nokia Lumia 820 på tilbud nå, så den koster bare 1995. Det må da være midt i blinken? http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/NOK820WHITE/nokia-lumia-820-smarttelefon-hvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå