int20h Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Farlig orm spres gjennom e-post En ny orm, kjent som Swen, spres med stor hastighet på nettet. Ormen bruker flere metoder for spredning, men sender blant annet seg selv som vedlegg i en iøyenfallende Microsoft profilert e-post. Les artikkelen her Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hørte jeg noen som klagde på hvor usikkert GNU/Linux er? (I forbindelse med ssh-hullet) Lenke til kommentar
beltazore Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hahahahahahaha.. Jeg bare ventet på.. Holder meg til Linux jeg! HAHAHAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har fått 17 slike mail allerde i dag. Rimelig hissig sak dette. Men norton er flink å banker det. Lenke til kommentar
jostor Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Fikk også et par slike, forsto at det var noe muffens da jeg så filnavnet på filen, og så hvilken e-mail-adresse det var sendt fra. Det var iallefall ikke fra MS. Dessuten har jeg aldri opgitt e-mailen min til MS. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Eg skal være vaksen nok til å innrømme at eg beit på. Har brukt, ødelagt og skrudd ifra kvarandre og litt sammen igjen -datamaskiner sidan eg var 6 år, altså 12 år til saman no, og eg beit for pokkern på. :oops: Trudde aldri det skulle skje, men det er er nå så.... sigh. *banne* EG! Nerden! Mottar no 1500 epost med tøys og tull. Svarte... Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hm, jeg har oppdatert antivirusklienten og windows update, men stadig kommer det ca 10 eposter i timen, hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 vente til det gir seg. Så lenge viruset suser rundt på nett vil det generere epost. Du kan jo legge inn ett filter som reagerer på filnavnet evt noen fraser ifra mailen. Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hvis jeg hadde hatt skills til å gjøre det så :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå