y tho Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Prøver ta å få installert Windows 7 på pcen min. Har slettet alt på hardisken (Formatert) når den da kopierer filer fra Windows funker alt dette fint men føler at jeg blir stuck på Fullfører installasjon. Ventet 15 min og ingenting skjer. Pleier det å ta lang tid å skal jeg bare la den stå ut natta? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Høres litt rart ut, vet selvsagt ikke om du prøver å installere på en pc fra år 1999 eller 2013. Er det en gammel pc, kan det jo ta litt tid, til og med 15 minutter høres lenge ut. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Høres litt rart ut, vet selvsagt ikke om du prøver å installere på en pc fra år 1999 eller 2013. Er det en gammel pc, kan det jo ta litt tid, til og med 15 minutter høres lenge ut. 2-3 år gammel. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Høres litt rart ut, vet selvsagt ikke om du prøver å installere på en pc fra år 1999 eller 2013. Er det en gammel pc, kan det jo ta litt tid, til og med 15 minutter høres lenge ut. Funket plutselig nå, tredde gangen jeg prøver. Endret 22. april 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå