Øystein.F. Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Romstrategi er neste stopp for Borderlands-studioet. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Får håpe at "Borderlands-Gearbox" skal lage noe av dette da, og ikke "Aliens/Duke-Gearbox" 1 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Med tanke på hvilken bang-up jobb de gjorde med Aliens så tror jeg nok dette blir kjeeempebra. Garantert en tier på terningen og vel så det. jajamensannogheioghopp. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Et lite notat: Gearbox skriver "...with the intent of making them accessible on today's leading digital platforms." Dette høres for meg ut til at de vil utgi eksisterende Homeworld-spill ut på digitale distribusjonsplattformer (Steam, GoG osv), ikke at de vil gi spillene ut på konsoller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ett nytt Homeworld hadde vært helt latterlig herlig! Kanskje en dag 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Aj aj aj... Bra nyheter at noe skjer med homeworld, men dårlige nyheter at det skjer med feile folk :| Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Høres virkelig ikke lovende ut. Kunne heller tenkt meg at det havna hos et studio som har erfaring med strategispill til PC, og ikke et firma som lager FPSer til konsoll. Når jeg tenker meg om litt så kan jeg egentlig ikke forestille meg noe verre. :S Får vel la tvilen komme dem til gode foreløpig, men nesten så jeg frykter en Homeworld-FPS nå. Endret 22. april 2013 av radiohodet Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 tsss gearbox har laget flere gode spill enn dårlige, slutt å syt sånn, dette kan bli bra Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Litt Twitter fra Gearbox-CEOen bidrar til å roe frykten noe: Lenke til kommentar
Giske Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Gearbox er allerede på tynn is etter Colonial Marines fadesen så de bør trø varsomt rundt Homeworld. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Høres virkelig ikke lovende ut. Kunne heller tenkt meg at det havna hos et studio som har erfaring med strategispill til PC, og ikke et firma som lager FPSer til konsoll. Når jeg tenker meg om litt så kan jeg egentlig ikke forestille meg noe verre. :S Får vel la tvilen komme dem til gode foreløpig, men nesten så jeg frykter en Homeworld-FPS nå. FPS til konsoll? Borderlands 1? 2? Det er nemlig disse to spillene Gearbox er mest kjent for. Til artikkelforfatter: Gearbox laget ikke DNF. Det eneste de gjorde var å legge til flerspiller og den siste finpussen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 tsss gearbox har laget flere gode spill enn dårlige, slutt å syt sånn, dette kan bli bra Hmm, jeg kan ikke komme på ett eneste gearbox-spill jeg synes er godt. Det har dratt seg opp til middelmådig dog, eksempler? AtW Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hmm, jeg kan ikke komme på ett eneste gearbox-spill jeg synes er godt. Det har dratt seg opp til middelmådig dog, eksempler? AtW Tja, hva med; Half-Life serien, CS 1.6, James bond nightfire, Halo 1, BrothersInArms serien, borderlands 1&2. De dårlige folka her syter over??? Duke Nukem & Aliens -__- ignoranse heter det Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hmm, jeg kan ikke komme på ett eneste gearbox-spill jeg synes er godt. Det har dratt seg opp til middelmådig dog, eksempler? AtW For å gjøre det litt enklere og mindre synsing-basert - her har du den fullstendige Metacritic-listen over Gearbox-spill som gir en pekepinn på hvilke spill som ble anerkjent av kritikere og brukere ute i verden. http://www.metacritic.com/company/gearbox-software Endret 23. april 2013 av Kharan Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tja, hva med; Half-Life serien, CS 1.6, James bond nightfire, Halo 1, BrothersInArms serien, borderlands 1&2. De dårlige folka her syter over??? Duke Nukem & Aliens -__- ignoranse heter det Half-life-serien og CS? Vil ikke akkurat kalle det gearbox-spill. Og Halo, som i den bedritne porten? Men de sto vel bak Oposing Force, som er bedre enn middelmådig, det skal jeg være enig i. Nightfire har jeg ikke spilt. Resten på lista er middelmådig eller verre. AtW For å gjøre det litt enklere og mindre synsing-basert - her har du den fullstendige Metacritic-listen over Gearbox-spill som gir en pekepinn på hvilke spill som ble anerkjent av kritikere og brukere ute i verden. http://www.metacritic.com/company/gearbox-software Takk for en interessant lenke, 73 i snitt underbygger vel forsåvidt at det er relativt middelmådig, så høye scores spill får i dag, dog er det høyere enn en jeg ville gitt det rent personlig. AtW Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 FPS til konsoll? Borderlands 1? 2? Det er nemlig disse to spillene Gearbox er mest kjent for. Ja, det er jo akkurat det jeg sa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Brothers in Arms spillene for PC er da slett ikke middelmådige spill. Konsollutgavene er heller ikke å kimse av. Endret 23. april 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Brothers in Arms spillene for PC er da slett ikke middelmådige spill. Konsollutgavene er heller ikke å kimse av. BiA sitt system for å styre AI var jo dritbra, suppressive fire osv. virkelig innovativt, at Gearbox ikke var en stor del av HL serien er også bare pisspreik Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Om de klarer å lage noe med samme feeling som Homeworld: Cataclysm blir jeg strålende fornøyd. HW 2 spilte jeg bare noen timer før jeg la det vekk. Hadde ikke den samme gnisten. Men trist om de bare skal gi ut gammelt på nytt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå