kenkable Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hei, jeg er Kenkable, og jeg startet opp en YT kanal noen måneder tilbake. Hadde vært kult om noen viste interesse og kommer med litt feedback. Den er satt opp som et fritidsprosjekt, og jeg vil gjerne forbedre meg. Takk for alle tilbakemeldinger og ha en videre flott dag http://youtu.be/ljbmhvXON7s Lenke til kommentar
Gamingfjols Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hei Kenkable. Vi har tatt en kikk på kanalen din, og dette er hva vi syns om den: - LYDBALANSE: Viktig at du har en god balanse mellom ingame lyd og kommentator stemme. I GOD MODE var lyden bra, mens i Zelda var ingame lyden litt høy, og det var vanskelig til tider å høre hva du sa. - SPRÅK: Kanalen burde kanskje forholde seg til ett språk. Sånn at du ikke får 10 engelske subscribers på en video, for å så legge ut en annen video på norsk som de 10 ikke forstår bæret av. (refererer til Arma videoen) - THUMBNAILS: Å ha egne thumbnails på videoene dine vil gjøre dem mer fristende å klikke på. Det hjelper også med å identifisere spillet uten å lese overskriften. + det ser mye mer profesjonelt ut. - INTRO: Veldig bra! Catchy melodi og viser nettopp hva kanalen handler om! - INNHOLD: Når du kommenterer alene, virker det som om du lener deg mot informativ kommentator stil, noe som vi syns du greide bra i GOD MODE. Virket som om du kunne en del om spillet. Men ta til betraktning at vi ikke er noen proffer selv...langt i fra Håper dette var nyttig for deg! fortsett med å lage videoer! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå