Gå til innhold

Funker customized fat loss?

Anbefalte innlegg

does customized fat loss work?

Funker customized fat loss ?

Har noen prøvd det programmet ?

Jeg prøver å bygge meg opp, å da spiser jeg masse kalorier, jeg vil gjerne fjerne fettet i magen, men kanskje prøve det etterpå?

Endret av Player10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fat loss program som har fungert siden Gud tente på pæra:

1. Tren (uansett hva, bare kom deg opp av stolen)

2. Spis mindre enn du forbrenner

Alt annet enn det er unødvendig komplisert og dømmer deg til å ikke klare å komme deg gjennom fordi du må huske på for mye. Nesten alt av "wondercures" hjelper litt, og så bouncer man rett tilbake på gamlevekten i det sekundet du blir lei av å holde på med styr.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fat loss program som har fungert siden Gud tente på pæra:

1. Tren (uansett hva, bare kom deg opp av stolen)

2. Spis mindre enn du forbrenner

Alt annet enn det er unødvendig komplisert og dømmer deg til å ikke klare å komme deg gjennom fordi du må huske på for mye. Nesten alt av "wondercures" hjelper litt, og så bouncer man rett tilbake på gamlevekten i det sekundet du blir lei av å holde på med styr.

amen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å fjerne fettet på magen etter du har bygd deg opp, må du innta kun komplekse karbohydrater (ingen simple), ca. 2g protein per kg kroppsvekt og passe på å ligge litt under forbrenninga di. Sjekk på en BMR-kalkulator om du er usikker på hvor mye du forbrenner daglig. Vær 100% ærlig på kalkulatoren, det lønner seg absolutt ikke å lyve eller overvurdere deg selv. If anything, sett lavere verdier for å få lavere kcal tall å forholde deg til om du er usikker. Vil anbefale deg å skaffe matvekt for mer presis måling av kalori-inntak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...