Player10 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) does customized fat loss work? Funker customized fat loss ? Har noen prøvd det programmet ? Jeg prøver å bygge meg opp, å da spiser jeg masse kalorier, jeg vil gjerne fjerne fettet i magen, men kanskje prøve det etterpå? Endret 22. april 2013 av Player10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fat loss program som har fungert siden Gud tente på pæra: 1. Tren (uansett hva, bare kom deg opp av stolen) 2. Spis mindre enn du forbrenner Alt annet enn det er unødvendig komplisert og dømmer deg til å ikke klare å komme deg gjennom fordi du må huske på for mye. Nesten alt av "wondercures" hjelper litt, og så bouncer man rett tilbake på gamlevekten i det sekundet du blir lei av å holde på med styr. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fat loss program som har fungert siden Gud tente på pæra: 1. Tren (uansett hva, bare kom deg opp av stolen) 2. Spis mindre enn du forbrenner Alt annet enn det er unødvendig komplisert og dømmer deg til å ikke klare å komme deg gjennom fordi du må huske på for mye. Nesten alt av "wondercures" hjelper litt, og så bouncer man rett tilbake på gamlevekten i det sekundet du blir lei av å holde på med styr. amen Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 For å fjerne fettet på magen etter du har bygd deg opp, må du innta kun komplekse karbohydrater (ingen simple), ca. 2g protein per kg kroppsvekt og passe på å ligge litt under forbrenninga di. Sjekk på en BMR-kalkulator om du er usikker på hvor mye du forbrenner daglig. Vær 100% ærlig på kalkulatoren, det lønner seg absolutt ikke å lyve eller overvurdere deg selv. If anything, sett lavere verdier for å få lavere kcal tall å forholde deg til om du er usikker. Vil anbefale deg å skaffe matvekt for mer presis måling av kalori-inntak. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå