Jack123 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) hei Jeg går i 10ende og er 16 år og har trent styrke mer eller mindre i 1 år. Jeg kom over dette programmet http://www.bodybuilding.com/fun/mft28-greg-plitts-4-week-military-fitness-trainer-by-met-rx.html og lurte på dette programmet er ikke for nybegynnere? Bør jeg vente med å gå til dette programmet.? på forhånd takk Endret 22. april 2013 av Jack123 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Haha, det var volum gitt.. Jeg tror du kommer minst like langt med et ganske mye enklere program Lenke til kommentar
Jack123 Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 tusen takk Har du et program du kan anbefale? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Ja, han kan anbefale Stronglifts 5x5 (www.stronglifts.no) <-- har både øvelsesguide og tonnevis med teorikunnskap om du er interessert i å lære noe i tillegg. Og så kan han anbefale Starting Strength (evt. Kaliber Gym sin versjon), eventuelt fitnessbloggens nybegynnerprogram. I bunn og grunn er kosthold mye mye viktigere enn å velge rett treningsprogram. Jeg har skrevet drøssevis av lange innlegg i lignende tråder, bare å søke opp, men jeg gidder ikke skrive like langt hver gang Her, f.eks. Nå er det kanskje litt feil retta, men kan godt være du har godt av å lese linkene jeg linket til i det innlegget også. Endret 23. april 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Haha, takk for hjelpen Diskutant. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det innlegget begynner å ligge i fingrene etter hvert... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Vi må snart be om provisjon på reklameinntektene fra sidene til SL og RYP. De får mange hits fra oss ;p Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Vi må snart be om provisjon på reklameinntektene fra sidene til SL og RYP. De får mange hits fra oss ;p Haha, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå