Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med registrering på STEAM!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
liker ikke at vi må innom steam hver gang vi skal spille hl/cs jeg, tror nesten jeg holder meg på 1.5 :p

 

 

Jeg tror det skulle komme ut en ny cs 1.6 til slutten av neste måned som ikke trenger steam F***skapet :shrug: . Imens tror jeg de fleste serverene kommer til å holde seg til 1.5 til da og det gjør jeg også!!!! :yes: Jeg skal EIE :woot: :wink:

Lenke til kommentar
Hva er dette streamgreiene da? Har ikke fulgte med så godt på spill og etc i det siste.

 

steam er stort sett bare et program som "pakker ned" half-life + mods og lar deg aldri mere spille det :lol: i teorien skal det vel gå og spille de spilla du har fra enhver pc som har steam installert.(men dette er veldig teoretisk, i praksis fucket det opp alt som har med hl og gjøre)

Lenke til kommentar

Trodde det ikke fantes mere å irritere seg over her i værden... helt til Steam kom :(

 

Først fikk jeg ikke registrert meg

Så fikk jeg registrert meg men ikke logget meg på

Så ville ikke steam starte opp

Så måtte jeg registere meg på nytt

Plutselig funka det og jeg fikk testa 1.6

Så ville ikke steam starte igjen

 

Nå starter faenskapet, men jeg får beskjed om at kontoene mine ikke finnes og jeg får ikke registrert meg på nytt.

 

Hurra!!! :woot:

Lenke til kommentar

Du kan ikke holde deg til 1.5 særlig lenge da. 1-2 uker blir WON serverne tatt ned og da vil det ikke være mulig å spille 1.5 noe mere. Og at steam har litt problemer er vel ikke rart da så mange bytter over til 1.6 og står å hamrer på serverne for å spille cs. Alle systemer har problemer i starten. Men nå har de fått oppgradert båndbredden til over 1750MBps, ganske kvikt med andre ord. om 2 uker tenker jeg det funker fint å da får du klare deg med steam eller slutte å spille cs.

 

Half life 2 blir vel og distribuert gjennom steam så dere får nok bare bli vant til det.

 

Edit : serverne MÅ over til 1.6 under 2 uker fra nå. Nei, det vil ikke komme en version som ikke trenger steam. Bruk steam eller ikke spill. Når du logger deg på steam og du for eks cheater er det din steam ID (som er basert på din tidligere WON id og mail adresse som blir banna)

Og hvilken konklusjon kan vi trekke ut av det? there is no CS without steam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...