CaNaBiS Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Uhm, er blitt fortalt at man kan dø vist man dynker en tampong/bommulsbit i ni 6 å putter den under armen, så ikke prøv d ivertfall. Men ta ei klype snus oppi ræva. da blir du værtfall shiita! :o Lenke til kommentar
Odden Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Sammenligning: røyke marokk i bøtte vs. en liten piff gress. hmmm. 10liters bøtte i badekar eller 1,5liters flaske i 10litersbøtte? og så kommer det helt ann på. noen ganger kan den milde rusen være like god som den tunge... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 starter alltid pent, men går ofte dårlig utover kvelden hvis det ikke skejr no gøy. Da blir det bare litt til, også litt til. Og der var gulvet ja, fliser er mykt og godt, tror jeg legger meg her jeg Er ufattelig teit med folk som drikker til dei spyr eller svimer av e.l. Det har jeg faktisk gjort kun en gang i løpet av hele mitt liv. Misslykket forsøk på sugerørtriks og chillout. Tenkte ikke på at det ikek var så lurt 10 minutter etter en stor kebab Sprit smaker forresten svært ofte vondt med mindre det er blandet bra. Bedre å drikke øl, det er digg. Du hakke smakt sprit før du har smakt.... Hammer [Vodka].. Hakke tall på hvor mange jeg har frelst med den vodkan der. Dvs. tipse dem om den. På fester nå står det lajna opp med ørten hammerflasker og like mange shotteglass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå